Co soudí ředitelé a učitelé o aktuálních problémech českého vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384020%3A_____%2F06%3A%230000006" target="_blank" >RIV/61384020:_____/06:#0000006 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Co soudí ředitelé a učitelé o aktuálních problémech českého vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Na jaře roku 2006 proběhl v našich školách další sběr dat mezinárodního výzkumu PISA a pilotní šetření mezinárodního výzkumu TIMSS. Do dotazníků pro učitele a ředitele bylo přidáno několik národních otázek, ve kterých byli pedagogové dotázáni na své názory na zavedení plošného testování, na postoje ke kurikulární reformě a výuce ke klíčovým kompetencím. Uvádíme hlavní zjištění v každé z uvedených oblastí.
Název v anglickém jazyce
Current educational issues in the Czech Republic ? opinions of school principals and teachers
Popis výsledku anglicky
Third cycle of the PISA survey and a field trial of the TIMSS 2007 survey were carried out in the Czech Republic in 2006 (Spring). Within these international projects questionnaires for teachers and for school principals were also administered, includingsome national specific questiones. National questions were focused on universal testing, curricular reform and key competences' implementation. Main findings are presented in this article.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1P05ME774" target="_blank" >1P05ME774: Realizace třetí fáze výzkumu PISA (Programme for International Student Assesment in the CR) v ČR</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Moderní vyučování
ISSN
1211-6858
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
10
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—