Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co soudí ředitelé a učitelé o aktuálních problémech českého vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384020%3A_____%2F06%3A%230000006" target="_blank" >RIV/61384020:_____/06:#0000006 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Co soudí ředitelé a učitelé o aktuálních problémech českého vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na jaře roku 2006 proběhl v našich školách další sběr dat mezinárodního výzkumu PISA a pilotní šetření mezinárodního výzkumu TIMSS. Do dotazníků pro učitele a ředitele bylo přidáno několik národních otázek, ve kterých byli pedagogové dotázáni na své názory na zavedení plošného testování, na postoje ke kurikulární reformě a výuce ke klíčovým kompetencím. Uvádíme hlavní zjištění v každé z uvedených oblastí.

  • Název v anglickém jazyce

    Current educational issues in the Czech Republic ? opinions of school principals and teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Third cycle of the PISA survey and a field trial of the TIMSS 2007 survey were carried out in the Czech Republic in 2006 (Spring). Within these international projects questionnaires for teachers and for school principals were also administered, includingsome national specific questiones. National questions were focused on universal testing, curricular reform and key competences' implementation. Main findings are presented in this article.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1P05ME774" target="_blank" >1P05ME774: Realizace třetí fáze výzkumu PISA (Programme for International Student Assesment in the CR) v ČR</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Moderní vyučování

  • ISSN

    1211-6858

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    10

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus