Využití analýzy hodnoty pro zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F05%3A00022055" target="_blank" >RIV/61384399:31110/05:00022055 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/25473361:_____/05:#0000172
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití analýzy hodnoty pro zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: hodnota pro zákazníka; konkurenční výroba; cena produktu; kvalita vnímání zakazníka
Název v anglickém jazyce
Improvement of value analysis for customer
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: customer value; competitive advantage; price of finished product; quality perceived
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Moderní řízení
ISSN
0026-8720
e-ISSN
—
Svazek periodika
XL
Číslo periodika v rámci svazku
12
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
43-48
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—