Hodnocení posunu klíčových kompetencí žáků v předmětu účetnictví po druhém testování problémové výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F10%3A00034415" target="_blank" >RIV/61384399:31110/10:00034415 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení posunu klíčových kompetencí žáků v předmětu účetnictví po druhém testování problémové výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: problémové vyučování; aktivizující metody; klíčové kompetence; účetnictví; testování
Název v anglickém jazyce
The Evaluation of the Key Competence Advance by Students in the Subject Accounting after the Second Testing in the Problem Education
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: problem education; activing methods; key competence; accounting; testing; economics education; problem solving
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—