Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vize bankovnictví 2025 - studie "Retailová banka 2025 - mezigenerační střet nebo shoda"

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F15%3A00048050" target="_blank" >RIV/61384399:31110/15:00048050 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vize bankovnictví 2025 - studie "Retailová banka 2025 - mezigenerační střet nebo shoda"

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výsledkem druhé fáze projektu je zpracování studie, která otázkou, jak budou vypadat banky v roce 2025 s důrazem na retailové bankovnictví v České republice z pohledu zástupců bank, nebankovního sektoru a studentů vysokých ekonomických škol. Jsou formulovány 4 základní výzkumné hypotézy následujícími závěry: i) bankéři jsou pesimističtější ve vztahu k budoucnosti poboček než nebankéři; ii) banky jsou vnímány jako instituce s největším zákaznickým pohodlím; iii) problémem digitalizace u velkých a středních bank je integrace stávajících systémů; iv) Generace Z preferuje služby bank před nebankovními subjekty.

  • Název v anglickém jazyce

    Banking in 2025 - a study "Retail bank 2025 - integration clash or symbiosis?"

  • Popis výsledku anglicky

    The project "Banking 2025" deals with contract research in the field of banking from both theoretical and empirical points of view. The key outcome of this second phase of the project is a research study on the future of the Czech retail banking sector in 2015. We investigate four research hypotheses and conclude that i) bankers are pessimistic than nonbankers on the future of bank branches; ii) banks are perceived as institutions with the level of customer's convenience; iii) integration of IT systemsis the biggest challenge of digitalisation in big- and middle-size banks; iv) Generation Z prefers services provided by banks to nonbanks.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    57

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Česká bankovní asociace

  • Verze