Customer Behaviour and B2C Client Segmentation in Data-Driven Society
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F20%3A00055709" target="_blank" >RIV/61384399:31110/20:00055709 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://link.springer.com/article/10.1007/s11294-020-09799-9" target="_blank" >https://link.springer.com/article/10.1007/s11294-020-09799-9</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/s11294-020-09799-9" target="_blank" >10.1007/s11294-020-09799-9</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Behaviour and B2C Client Segmentation in Data-Driven Society
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: e-commerce; customer; segmentation; data-driven society; personal credit score
Název v anglickém jazyce
Customer Behaviour and B2C Client Segmentation in Data-Driven Society
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: e-commerce; customer; segmentation; data-driven society; personal credit score
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50206 - Finance
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA18-05244S" target="_blank" >GA18-05244S: Inovativní přístupy k řízení úvěrových rizik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Advances in Economic Research
ISSN
1083-0898
e-ISSN
1573-966X
Svazek periodika
26
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
NL - Nizozemsko
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
325-326
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85089399932