Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktické dědictví Jana Amose Komenského

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F21%3A00056939" target="_blank" >RIV/61384399:31110/21:00056939 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://repozitar.vse.cz/publication/sysno/00011486" target="_blank" >https://repozitar.vse.cz/publication/sysno/00011486</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktické dědictví Jana Amose Komenského

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavní témata dokumentu: výchova; vzdělávání; Jan Amos Komenský; psychologie

  • Název v anglickém jazyce

    The Didactic Heritage of John Amos Comenius

  • Popis výsledku anglicky

    Basic themes of document: education; pedagogy; Jan Amos Komenský; psychology

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Przegld Polsko-Polonijny

  • ISSN

    2083-3121

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    13

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    87-100

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus