Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

International Comparison of Higher Education Representatives' and Students' Attitudes Towards Feedback Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F23%3A00059228" target="_blank" >RIV/61384399:31110/23:00059228 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/25619161:_____/23:N0000010 RIV/71226401:_____/23:N0100816

  • Výsledek na webu

    <a href="https://online-journals.org/index.php/i-jep/article/view/37017/13355" target="_blank" >https://online-journals.org/index.php/i-jep/article/view/37017/13355</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3991/ijep.v13i4.37017" target="_blank" >10.3991/ijep.v13i4.37017</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    International Comparison of Higher Education Representatives' and Students' Attitudes Towards Feedback Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: learning; feedback; progress; higher education institution; master of engineering student; international business week

  • Název v anglickém jazyce

    International Comparison of Higher Education Representatives' and Students' Attitudes Towards Feedback Learning

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: learning; feedback; progress; higher education institution; master of engineering student; international business week

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Engineering Pedagogy (iJEP)

  • ISSN

    2192-4880

  • e-ISSN

    2192-4880

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    AT - Rakouská republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    141-157

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85166324418