Mystery shopping po Česku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F07%3A00027220" target="_blank" >RIV/61384399:31120/07:00027220 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mystery shopping po Česku
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: marketingový výzkum v cestovním ruchu; hodnocení cestovních kanceláří a agentur; praktické zkušenosti z utajovaných nákupů v cestovních kancelářích a agenturách v České republice
Název v anglickém jazyce
Mystery shopping in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: marketing research in tourism; testing of touroperators and travel agencies; practical Mystery shopping experience in the Czech Republic touroperators and travel agenciess offices and sales points
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
COT business
ISSN
1212-4281
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
10
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
106-107
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—