Podnikatelská kultura a etiketa, její význam pro efektivní vstup malých a středních podniků na zahraniční trhy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F07%3A00028306" target="_blank" >RIV/61384399:31120/07:00028306 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podnikatelská kultura a etiketa, její význam pro efektivní vstup malých a středních podniků na zahraniční trhy
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: podnikatelská kultura a etiketa; malé podniky; e-learning; vzdělávání; podnikatelské prostředí
Název v anglickém jazyce
Business Culture and Etiquette, important factor how to reach foreign market for small Enterprises
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: business culture and etiquette; small companies; e-learning; education; business environment
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Rozvoj lidských zdrojů drobných a malých podniků regionu
ISBN
978-80-254-0902-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Soukromá střední podnikatelská škola
Místo vydání
Most
Místo konání akce
Most
Datum konání akce
30. 10. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—