Cross-cultural motivational factors to travel to the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F09%3A00033790" target="_blank" >RIV/61384399:31120/09:00033790 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Cross-cultural motivational factors to travel to the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Basic themes of document: motivation; motivation to travel; push and pull motivational factors; cross-cultural travel behavior; destination Czech Republic; cross-cultural marketing communicational factor analysis
Název v anglickém jazyce
Cross-cultural motivational factors to travel to the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: motivation; motivation to travel; push and pull motivational factors; cross-cultural travel behavior; destination Czech Republic; cross-cultural marketing communicational factor analysis
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ICABR 2009. V. International Conference on Applied Business Research
ISBN
978-80-7375-325-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Mendel University
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
St. Julians, Malta
Datum konání akce
21. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—