Public promotion of Foreign trade of the Czech Republic - economic diplomacy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F10%3A00034930" target="_blank" >RIV/61384399:31120/10:00034930 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Public promotion of Foreign trade of the Czech Republic - economic diplomacy
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: international trade; Czech Republic; public promotion; foreign trade; economic diplomacy
Název v anglickém jazyce
Public promotion of Foreign trade of the Czech Republic - economic diplomacy
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: international trade; Czech Republic; public promotion; foreign trade; economic diplomacy
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy v mezinárodním podnikání
ISBN
978-80-245-1404-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
—
Název nakladatele
Nakladatelství Oeconomica
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
24. 6. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—