Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intercultural aspects of Internet advertising on the home page of automotive brands

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F11%3A00036824" target="_blank" >RIV/61384399:31120/11:00036824 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Interkulturelle Aspekte der Internetwerbung auf Homepages ausgewählter Automobilmarken

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Die wichtigsten Themen des Dokuments: Interkulturelle Aspekte der Internetwerbung auf Homepages ausgewählter Automobilmarken

  • Název v anglickém jazyce

    Intercultural aspects of Internet advertising on the home page of automotive brands

  • Popis výsledku anglicky

    Basic themes of document: intercultural aspects; Internet; advertising; brand; motor cars

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011

  • ISBN

    978-80-225-3195-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    337-348

  • Název nakladatele

    Ekonomická univerzita

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    21. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku