Intercultural aspects of Internet advertising on the home page of automotive brands
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F11%3A00036824" target="_blank" >RIV/61384399:31120/11:00036824 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Interkulturelle Aspekte der Internetwerbung auf Homepages ausgewählter Automobilmarken
Popis výsledku v původním jazyce
Die wichtigsten Themen des Dokuments: Interkulturelle Aspekte der Internetwerbung auf Homepages ausgewählter Automobilmarken
Název v anglickém jazyce
Intercultural aspects of Internet advertising on the home page of automotive brands
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: intercultural aspects; Internet; advertising; brand; motor cars
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011
ISBN
978-80-225-3195-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
337-348
Název nakladatele
Ekonomická univerzita
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
21. 4. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—