Understanding Seniors in the Context of an Aging European Population as a Modifier for Further Brand Management: Case of the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F12%3A00041139" target="_blank" >RIV/61384399:31120/12:00041139 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://cebr.vse.cz/cebr/article/view/41" target="_blank" >http://cebr.vse.cz/cebr/article/view/41</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Understanding Seniors in the Context of an Aging European Population as a Modifier for Further Brand Management: Case of the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: segmentation; senior; positioning; brand management; aging of population; Czech Republic; Europe; marketing; advertising
Název v anglickém jazyce
Understanding Seniors in the Context of an Aging European Population as a Modifier for Further Brand Management: Case of the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: segmentation; senior; positioning; brand management; aging of population; Czech Republic; Europe; marketing; advertising
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Central European Business Review
ISSN
1805-4854
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
37-45
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—