Green Marketing and Its Perception by Young Consumers of the "Generation Y "
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F17%3A00050769" target="_blank" >RIV/61384399:31120/17:00050769 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://euromed2017.com/bop2017.pdf" target="_blank" >http://euromed2017.com/bop2017.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Green Marketing and Its Perception by Young Consumers of the "Generation Y "
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: CSR; Generation Y; Green Marketing; ecology; environment; shopping behaviour; environmental friendliness of company; environmental friendliness of products
Název v anglickém jazyce
Green Marketing and Its Perception by Young Consumers of the "Generation Y "
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: CSR; Generation Y; Green Marketing; ecology; environment; shopping behaviour; environmental friendliness of company; environmental friendliness of products
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Global and national business theories and practice: bridging the past with the future
ISBN
978-9963-711-56-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1289-1298
Název nakladatele
EuroMed Press
Místo vydání
Rome
Místo konání akce
Rome
Datum konání akce
13. 9. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000427297600102