Facebook's Effect on Perception of Popularity of Vacations Abroad
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F18%3A00052605" target="_blank" >RIV/61384399:31120/18:00052605 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://idimt.org/wp-content/uploads/proceedings/IDIMT_proceedings_2018.pdf" target="_blank" >https://idimt.org/wp-content/uploads/proceedings/IDIMT_proceedings_2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Facebook's Effect on Perception of Popularity of Vacations Abroad
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: Facebook; tourism; perception; vacation abroad; summer vacation; effect of social media
Název v anglickém jazyce
Facebook's Effect on Perception of Popularity of Vacations Abroad
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: Facebook; tourism; perception; vacation abroad; summer vacation; effect of social media
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
IDIMT-2018 Strategic Modeling in Management, Economy and Society
ISBN
978-3-99062-339-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
211-216
Název nakladatele
Gerhard Chroust
Místo vydání
Linz
Místo konání akce
Kutná Hora
Datum konání akce
5. 9. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—