Contributions about ICT and E-learning in Chosen Czech Andragogic Journals - Content Analysis
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F18%3A00052964" target="_blank" >RIV/61384399:31120/18:00052964 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.temjournal.com/content/74/TemJournalNovember2018_775_781.pdf" target="_blank" >http://www.temjournal.com/content/74/TemJournalNovember2018_775_781.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18421/TEM74-12" target="_blank" >10.18421/TEM74-12</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Contributions about ICT and E-learning in Chosen Czech Andragogic Journals - Content Analysis
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: adult education; content analysis; e-learning; ICT
Název v anglickém jazyce
Contributions about ICT and E-learning in Chosen Czech Andragogic Journals - Content Analysis
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: adult education; content analysis; e-learning; ICT
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
TEM Journal
ISSN
2217-8309
e-ISSN
2217-8333
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
RS - Srbská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
775-781
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85058113591