Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sports Monetization and Business Development in the Digital Era: Lessons from the Motorsport Industry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F19%3A00054051" target="_blank" >RIV/61384399:31120/19:00054051 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.g-casa.com/conferences/brno/pdf_paper/Turek_Pavel.pdf" target="_blank" >https://www.g-casa.com/conferences/brno/pdf_paper/Turek_Pavel.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Sports Monetization and Business Development in the Digital Era: Lessons from the Motorsport Industry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: sport industry; sport marketing; sport rights management

  • Název v anglickém jazyce

    Sports Monetization and Business Development in the Digital Era: Lessons from the Motorsport Industry

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: sport industry; sport marketing; sport rights management

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    E-Leader International Journal

  • ISSN

    1935-4819

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus