Sports Monetization and Business Development in the Digital Era: Lessons from the Motorsport Industry
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F19%3A00054051" target="_blank" >RIV/61384399:31120/19:00054051 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.g-casa.com/conferences/brno/pdf_paper/Turek_Pavel.pdf" target="_blank" >https://www.g-casa.com/conferences/brno/pdf_paper/Turek_Pavel.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Sports Monetization and Business Development in the Digital Era: Lessons from the Motorsport Industry
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: sport industry; sport marketing; sport rights management
Název v anglickém jazyce
Sports Monetization and Business Development in the Digital Era: Lessons from the Motorsport Industry
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: sport industry; sport marketing; sport rights management
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E-Leader International Journal
ISSN
1935-4819
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1-10
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—