Udržitelnost pro výrobu a obchod aneb Být udržitelný není jen marketingový slogan
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F20%3A00055397" target="_blank" >RIV/61384399:31120/20:00055397 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Udržitelnost pro výrobu a obchod aneb Být udržitelný není jen marketingový slogan
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: udržitelnost; maloobchod; Česká republika; udržitelná spotřeba; certifikované systémy udržitelnosti
Název v anglickém jazyce
Sustainability for Business
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: sustainability; Czech Republic; sustainable consumption; certified sustainability systems; retailing
Klasifikace
Druh
M - Uspořádání konference
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Praha
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
70
Počet zahraničních účastníků
—
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce