Fashion and Sustainability: The Czech Republic Perspective
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F24%3A00060507" target="_blank" >RIV/61384399:31120/24:00060507 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61384399:31130/24:00060507
Výsledek na webu
<a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-59952-1_5" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-59952-1_5</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-59952-1_5" target="_blank" >10.1007/978-3-031-59952-1_5</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Fashion and Sustainability: The Czech Republic Perspective
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: overconsumption; circular economics; sustainable materials; greenwashing; retail concepts supporting sustainability
Název v anglickém jazyce
Fashion and Sustainability: The Czech Republic Perspective
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: overconsumption; circular economics; sustainable materials; greenwashing; retail concepts supporting sustainability
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
The Palgrave Handbook of Consumerism Issues in the Apparel Industry
ISBN
978-3-031-59951-4
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
81-101
Počet stran knihy
599
Název nakladatele
Springer Nature Switzerland AG
Místo vydání
Cham
Kód UT WoS kapitoly
—