S lifestylem se to musí umět
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F05%3A00021424" target="_blank" >RIV/61384399:31130/05:00021424 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
S lifestylem se to musí umět
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: demografická segmentace; segmentace podle životního stylu
Název v anglickém jazyce
Lifestyle needs care
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: demographic segmentation; lifestyle segmentation
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0152" target="_blank" >GA402/05/0152: Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trend marketing
ISSN
1214-9594
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
2-3
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—