Postoje a vnímání podnikatelů ve střední a východní Evropě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F07%3A00028687" target="_blank" >RIV/61384399:31130/07:00028687 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Attitudes and Perceptions of Entrepreneurs in Central Eastern Europe(Poland,the Czech Republic,East-Germany)
Popis výsledku v původním jazyce
Basic themes of document: intercultural research; entrepreneurship; entrepreneur; central eastern europe
Název v anglickém jazyce
Attitudes and Perceptions of Entrepreneurs in Central Eastern Europe(Poland,the Czech Republic,East-Germany)
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: intercultural research; entrepreneurship; entrepreneur; central eastern europe
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Prespectives and Progress in Contemporary Cross-Cultural Psychology
ISBN
978-7-5019-5966-2
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
173-191
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
China Light Industry Press
Místo vydání
Beijing
Kód UT WoS kapitoly
—