The Influence of children affected by ADHD and ADD on communication and social relationship within the class and during the lessons
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F10%3A00035400" target="_blank" >RIV/61384399:31130/10:00035400 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Influence of children affected by ADHD and ADD on communication and social relationship within the class and during the lessons
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: specific learning difficulties; ADHD; ADD; classroom climate; childern education; primary schools; psychology
Název v anglickém jazyce
The Influence of children affected by ADHD and ADD on communication and social relationship within the class and during the lessons
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: specific learning difficulties; ADHD; ADD; classroom climate; childern education; primary schools; psychology
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
First Part of the Pre-Conference Proceedings of the Special Focus Symposium on 10th ICESKS: Information, Communication, and Economic Sciences in the Knowledge Society
ISBN
978-953-7210-31-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
UFZG Faculty of Teacher Educationn of the University of Zagreb
Místo vydání
Zagreb
Místo konání akce
Zagreb
Datum konání akce
11. 11. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—