Main differences in Body Image (BI) perception between American and Chinese consumers: selected research results
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F10%3A00035473" target="_blank" >RIV/61384399:31130/10:00035473 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Main differences in Body Image (BI) perception between American and Chinese consumers: selected research results
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: consumer perception of body image; advertisement; cultural differences; body image; USA; China
Název v anglickém jazyce
Main differences in Body Image (BI) perception between American and Chinese consumers: selected research results
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: consumer perception of body image; advertisement; cultural differences; body image; USA; China
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F09%2F0311" target="_blank" >GA402/09/0311: Marketingový význam body image</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomika a management
ISSN
1802-8470
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—