Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Influence of Cultural Perception on Body Image in Consumer marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F11%3A00036552" target="_blank" >RIV/61384399:31130/11:00036552 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://g-casa.com/conferences/vietnam/paper/Skokanova.pdf" target="_blank" >http://g-casa.com/conferences/vietnam/paper/Skokanova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Influence of Cultural Perception on Body Image in Consumer marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: body image; advertisement; cultural specifics; consumer behaviour

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of Cultural Perception on Body Image in Consumer marketing

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: body image; advertisement; cultural specifics; consumer behaviour

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Chinese American Scholars Association

  • ISSN

    1935-4819

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    3-9

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus