Influence of Cultural Perception on Body Image in Consumer marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F11%3A00036552" target="_blank" >RIV/61384399:31130/11:00036552 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://g-casa.com/conferences/vietnam/paper/Skokanova.pdf" target="_blank" >http://g-casa.com/conferences/vietnam/paper/Skokanova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Influence of Cultural Perception on Body Image in Consumer marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: body image; advertisement; cultural specifics; consumer behaviour
Název v anglickém jazyce
Influence of Cultural Perception on Body Image in Consumer marketing
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: body image; advertisement; cultural specifics; consumer behaviour
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Chinese American Scholars Association
ISSN
1935-4819
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
3-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—