Customer satisfaction and customer loyalty in relation to a company's profit
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F11%3A00038456" target="_blank" >RIV/61384399:31130/11:00038456 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer satisfaction and customer loyalty in relation to a company's profit
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: customer satisfaction; customer loyalty; companies; profit
Název v anglickém jazyce
Customer satisfaction and customer loyalty in relation to a company's profit
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: customer satisfaction; customer loyalty; companies; profit
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Contemporary Issuess in Economy after the crisis
ISBN
978-83-62049-08-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
3-14
Název nakladatele
Polish Economic Society Branch in Torun
Místo vydání
Torun
Místo konání akce
Torun, Poland
Datum konání akce
13. 5. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—