Umělecká díla jako zdroj vnímání vlastního těla
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F11%3A00038558" target="_blank" >RIV/61384399:31130/11:00038558 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Umělecká díla jako zdroj vnímání vlastního těla
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: body image; umělecká díla; média; umění; západní ideál krásy; východní ideál krásy
Název v anglickém jazyce
Art as Source of Body Image
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: body image; art; media; works of art; Western ideal of beauty; Eastern ideal of beauty
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F09%2F0311" target="_blank" >GA402/09/0311: Marketingový význam body image</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Megatrendy a média - Médiá a umenie
ISBN
978-80-8105-250-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
235-251
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikácie univerzity sv.Cyrila a Metoda
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
22. 3. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—