Analytický marketing: trendy v bankovní praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F11%3A00041323" target="_blank" >RIV/61384399:31130/11:00041323 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ekonomikaamanagement.cz/cz/clanek-analyticky-marketing-trendy-v-bankovni-praxi.html" target="_blank" >http://www.ekonomikaamanagement.cz/cz/clanek-analyticky-marketing-trendy-v-bankovni-praxi.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analytický marketing: trendy v bankovní praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: analytický marketing; řízení vztahů se zákazníky; vytěžování klientských dat
Název v anglickém jazyce
Analytical Marketing - Trends in Banking Practice
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Analytical Marketing; Customer Relationship Management; Clients Data Mining
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomika a Management
ISSN
1802-8470
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
"nestrankovano"
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—