Segmentation of Czech Consumers Based on their Attitudes towards Money
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F13%3A00042309" target="_blank" >RIV/61384399:31130/13:00042309 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://cebr.vse.cz/cebr/article/download/66/51" target="_blank" >http://cebr.vse.cz/cebr/article/download/66/51</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Segmentation of Czech Consumers Based on their Attitudes towards Money
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: consumer segmentation; consumer behavior; money attitudes; consumer typology
Název v anglickém jazyce
Segmentation of Czech Consumers Based on their Attitudes towards Money
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: consumer segmentation; consumer behavior; money attitudes; consumer typology
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Central European Business Review
ISSN
1805-4854
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
19-24
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—