Možnosti využití etnografických metod v marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F13%3A00042819" target="_blank" >RIV/61384399:31130/13:00042819 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti využití etnografických metod v marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: kvalitativní výzkum; etnografický výzkum; zúčastněné pozorování; spotřebitelské chování
Název v anglickém jazyce
Options and Opportunities of Ethnographic Methods in Marketing
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: qualitative research; ethnography; participant observation; consumer behaviour
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomika v pohybu - Economy in Motion - Économie en mouvement - Wirtschaft in Bewegung
ISBN
978-80-245-1943-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
105-112
Název nakladatele
Nakladatelství Oeconomica
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
19. 6. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—