Options and Opportunities Of Marketing Ethnography in The Innovation Management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F13%3A00042842" target="_blank" >RIV/61384399:31130/13:00042842 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://imacs.vse.cz/wp-content/uploads/2013/08/Kolouchova_Options-and-Opportunities-Of-Marketing-Ethnography-In-The-Innovation-Management.pdf" target="_blank" >http://imacs.vse.cz/wp-content/uploads/2013/08/Kolouchova_Options-and-Opportunities-Of-Marketing-Ethnography-In-The-Innovation-Management.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Options and Opportunities Of Marketing Ethnography in The Innovation Management
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: innovation process; marketing research; ethnography; consumer insights; participant observation
Název v anglickém jazyce
Options and Opportunities Of Marketing Ethnography in The Innovation Management
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: innovation process; marketing research; ethnography; consumer insights; participant observation
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Conference "Innovation Management and Company Sustainability"
ISBN
978-80-245-1942-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
"nestrankovano"
Název nakladatele
Nakladatelství Oeconomica
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
27. 5. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—