Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingové řízení památkových objektů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00045077" target="_blank" >RIV/61384399:31130/14:00045077 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingové řízení památkových objektů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavní témata dokumentu: marketing; marketingové řízení; aplikovaný marketingový výzkum; marketing památkových objektů; návštěvnost; návštěvníci památek

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Management of Historical Monuments

  • Popis výsledku anglicky

    Basic themes of document: marketing; marketing management; applied marketing research; marketing of historical monuments; attendance; visitors of historical monuments

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/DF11P01OVV024" target="_blank" >DF11P01OVV024: Efektivní metodiky podpory malých a středních subjektů sektoru kultury v prostředí národní a evropské ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87865-14-9

  • Počet stran knihy

    195

  • Název nakladatele

    Ekopress, s.r.o

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy