Marketingové řízení památkových objektů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00045077" target="_blank" >RIV/61384399:31130/14:00045077 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové řízení památkových objektů
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: marketing; marketingové řízení; aplikovaný marketingový výzkum; marketing památkových objektů; návštěvnost; návštěvníci památek
Název v anglickém jazyce
Marketing Management of Historical Monuments
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: marketing; marketing management; applied marketing research; marketing of historical monuments; attendance; visitors of historical monuments
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/DF11P01OVV024" target="_blank" >DF11P01OVV024: Efektivní metodiky podpory malých a středních subjektů sektoru kultury v prostředí národní a evropské ekonomiky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87865-14-9
Počet stran knihy
195
Název nakladatele
Ekopress, s.r.o
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—