A Perspective on Consumers 3.0: They Are Not Better Decision-Makers Than Previous Generations
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F16%3A00048396" target="_blank" >RIV/61384399:31130/16:00048396 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://journal.frontiersin.org/article/10.3389/fpsyg.2016.00848/full" target="_blank" >http://journal.frontiersin.org/article/10.3389/fpsyg.2016.00848/full</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2016.0084" target="_blank" >10.3389/fpsyg.2016.0084</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
A Perspective on Consumers 3.0: They Are Not Better Decision-Makers Than Previous Generations
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: anchoring; decision-making biases; cognitive frames; consumer 3.0; limited attention; local thinking
Název v anglickém jazyce
A Perspective on Consumers 3.0: They Are Not Better Decision-Makers Than Previous Generations
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: anchoring; decision-making biases; cognitive frames; consumer 3.0; limited attention; local thinking
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Frontiers in Psychology
ISSN
1664-1078
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
848
Stát vydavatele periodika
CH - Švýcarská konfederace
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Kód UT WoS článku
000376958600001
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-84980028042