Growth mindset is not associated with scholastic aptitude in a large sample of university applicants
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F17%3A00050415" target="_blank" >RIV/61384399:31130/17:00050415 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11230/17:10361778 RIV/00216208:11210/17:10361778
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.1016/j.paid.2017.05.046" target="_blank" >https://doi.org/10.1016/j.paid.2017.05.046</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.paid.2017.05.04" target="_blank" >10.1016/j.paid.2017.05.04</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Growth mindset is not associated with scholastic aptitude in a large sample of university applicants
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: mindset; scholastic aptitude; achievement; implicit theories; education; intelligence; self-regulation; performance
Název v anglickém jazyce
Growth mindset is not associated with scholastic aptitude in a large sample of university applicants
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: mindset; scholastic aptitude; achievement; implicit theories; education; intelligence; self-regulation; performance
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Personality and Individual Differences
ISSN
0191-8869
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
117
Stát vydavatele periodika
NL - Nizozemsko
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
139-143
Kód UT WoS článku
000406567500022
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85019993928