Segmentation of the Czech Classical Music Audience
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F17%3A00050706" target="_blank" >RIV/61384399:31130/17:00050706 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://ceeconference.vse.cz/wp-content/uploads/2017/06/proceedings2017.pdf" target="_blank" >http://ceeconference.vse.cz/wp-content/uploads/2017/06/proceedings2017.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Segmentation of the Czech Classical Music Audience
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: segmentation; classical music; audience segmentation; music consumption
Název v anglickém jazyce
Segmentation of the Czech Classical Music Audience
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: segmentation; classical music; audience segmentation; music consumption
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The Proceedings of the 17th International Joint Conference Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment
ISBN
978-80-225-4385-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
261-269
Název nakladatele
Vydavateľstvo Ekonóm
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
16. 5. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—