Rozvoj české e-commerce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F17%3A00051119" target="_blank" >RIV/61384399:31130/17:00051119 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.cms-cma.cz/zobrazit/obsah/1/181/rocnik-2017" target="_blank" >http://www.cms-cma.cz/zobrazit/obsah/1/181/rocnik-2017</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj české e-commerce
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: e-commerce; nakupování on-line; multikanálový prodej
Název v anglickém jazyce
Development of Czech e-commerce
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: e-commerce; on-line shopping; multichannel retail
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XXVII
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
21-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—