The Power of Communication and the Gallery
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F17%3A00051951" target="_blank" >RIV/61384399:31130/17:00051951 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Power of Communication and the Gallery
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: communication; marketing; applied research; communication strategy; gallery; artwork; contemporary fine art
Název v anglickém jazyce
The Power of Communication and the Gallery
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: communication; marketing; applied research; communication strategy; gallery; artwork; contemporary fine art
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87865-41-5
Počet stran knihy
311
Název nakladatele
Ekopress
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—