Human Resource Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F18%3A00052553" target="_blank" >RIV/61384399:31130/18:00052553 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.nordsci.org/proceedings-2018" target="_blank" >https://www.nordsci.org/proceedings-2018</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Human Resource Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: HR marketing; employer brand; employee value proposition
Název v anglickém jazyce
Human Resource Marketing
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: HR marketing; employer brand; employee value proposition
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
NORDSCI Conference on Social Siences, Conference Proceedings.
ISBN
—
ISSN
2603-4107
e-ISSN
2603-4107
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
167-174
Název nakladatele
SAIMA CONSULT LTD
Místo vydání
Sofia
Místo konání akce
Helsinky
Datum konání akce
17. 7. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—