Public Relations bankovní instituce v digitálním věku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F19%3A00053843" target="_blank" >RIV/61384399:31130/19:00053843 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.derivat.sk/files/2019%20financne%20trhy/FT_1_2019_Knihova_" target="_blank" >http://www.derivat.sk/files/2019%20financne%20trhy/FT_1_2019_Knihova_</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Public Relations bankovní instituce v digitálním věku
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: digitální PR; homebanking; mobilní aplikace; multimediální komunikační nástroje; multimediální tisková zpráva
Název v anglickém jazyce
Public Relations of a Banking Institution in the Digital Age
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: digital PR; homebanking; mobile application; multimedia communication tools; multimedia press release.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Finančné trhy
ISSN
1336-5711
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVI
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—