Mapping Employer brandingových a náborových kampaní v?Evropě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F19%3A00054308" target="_blank" >RIV/61384399:31130/19:00054308 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mapping Employer brandingových a náborových kampaní v?Evropě
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumná zpráva monitoruje nástroje využívané v rámci budování značky zaměstnavatele. Mapuje 36 podniků s mezinárodním přesahem a jejich aktivity v získávání pracovníků. Na základě zjištění navrhuje konkrétní opatření ke zlepšení ve zkoumané oblasti pro ŠKODU AUTO, a.s.
Název v anglickém jazyce
Mapping of Employer Branding and Recruitment Campaigns in Europe
Popis výsledku anglicky
The research report monitors tools used for development of employer branding. It maps 36 companies with international overlap and their activities in employee recruitment. The report suggests concrete suggestions for improvement in the researched area for ŠKODA AUTO, a.s.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
79
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
ŠKODA AUTO, a.s.
Verze
—