Creative Educational Labs Pave the Way for Education-Based Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F19%3A00055131" target="_blank" >RIV/61384399:31130/19:00055131 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://fmk.sk/download/MI2019_AJ_final-1.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/MI2019_AJ_final-1.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Creative Educational Labs Pave the Way for Education-Based Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: creative educational labs; customer education; digital communication channels; education-based marketing
Název v anglickém jazyce
Creative Educational Labs Pave the Way for Education-Based Marketing
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: creative educational labs; customer education; digital communication channels; education-based marketing
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing Identity 2019: Offline is the new online
ISBN
978-80-572-0038-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
104-117
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikácie (FMK UCM) Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
5. 11. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—