Lifestyle segmentation of Czech food shoppers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F19%3A00055594" target="_blank" >RIV/61384399:31130/19:00055594 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://wuwr.pl/ekon/article/view/8529/8147" target="_blank" >https://wuwr.pl/ekon/article/view/8529/8147</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.19195/2084-4093.25.2.4" target="_blank" >10.19195/2084-4093.25.2.4</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Lifestyle segmentation of Czech food shoppers
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: consumer behavior; consumer segmentation; food-related lifestyle
Název v anglickém jazyce
Lifestyle segmentation of Czech food shoppers
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: consumer behavior; consumer segmentation; food-related lifestyle
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomia - Wroclaw Economic Review
ISSN
2658-1310
e-ISSN
—
Svazek periodika
25
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
53-59
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—