Informational Meaning and Symbolism of the Color Black in Business Communication
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F20%3A00055600" target="_blank" >RIV/61384399:31130/20:00055600 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.dhs.ff.untz.ba/index.php/home/article/view/424/328" target="_blank" >http://www.dhs.ff.untz.ba/index.php/home/article/view/424/328</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Informational Meaning and Symbolism of the Color Black in Business Communication
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: color; color black; business communication; symbolism; perception; communication styles; conflict strategy
Název v anglickém jazyce
Informational Meaning and Symbolism of the Color Black in Business Communication
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: color; color black; business communication; symbolism; perception; communication styles; conflict strategy
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
DHS-Društvene i humanističke studije: časopis Filozofskog fakulteta u Tuzli
ISSN
2490-3604
e-ISSN
2490-3647
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
BA - Bosna a Hercegovina
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
429-444
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—