Attitude of Czech influencers towards disinformation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F21%3A00057534" target="_blank" >RIV/61384399:31130/21:00057534 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://idimt.org/wp-content/uploads/2021/08/IDIMT-2021-proceedings.pdf" target="_blank" >https://idimt.org/wp-content/uploads/2021/08/IDIMT-2021-proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Attitude of Czech influencers towards disinformation
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: disinformation; youtubers; critical thinking; decision-making; evidence-based attitude
Název v anglickém jazyce
Attitude of Czech influencers towards disinformation
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: disinformation; youtubers; critical thinking; decision-making; evidence-based attitude
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
IDIMT-2021 Pandemics: Impacts, Strategies and Responses
ISBN
978-3-99113-261-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
247-253
Název nakladatele
Trauner Verlag
Místo vydání
Linz
Místo konání akce
Kutná Hora
Datum konání akce
1. 9. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—