Zpracování výzkumu na témata "Archetypy" a "Rozhodovací proces mladé generace při výběru mobilního operátora"
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F22%3A00058188" target="_blank" >RIV/61384399:31130/22:00058188 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zpracování výzkumu na témata "Archetypy" a "Rozhodovací proces mladé generace při výběru mobilního operátora"
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: marketingový výzkum; mobilní operátor; archetypy
Název v anglickém jazyce
Marketing research "Archetypes" and "Decision-making process of the young generation when choosing a mobile operator"
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: marketing research; mobile operator; archetypes
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
31
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
G82, s.r.o.
Verze
—