Od Business Intelligence ke Customer Intelligence.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F01%3A00000164" target="_blank" >RIV/61384399:31140/01:00000164 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Od Business Intelligence ke Customer Intelligence.
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: řízení vztahů se zákazníky; CRM; Business Intelligence; Customer Intelligence; datové sklady; datová tržiště; elektronický obchod; podnikové portály. ź / 9 M P R T _ ą
Název v anglickém jazyce
From Business Intelligence to Customer Intelligence.
Popis výsledku anglicky
Basic themes in document: Customer Relationship Management; CRM; BUsiness Intelligence; Customer Intelligence; data Warehouse; data marts; e-Business; enterprise portals.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Systémová integrace
ISSN
1210-9479
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
123-136
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—