Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení vztahů se zákazníky. Procesy, pracovníci, technologie.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F02%3A00000184" target="_blank" >RIV/61384399:31140/02:00000184 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61384399:31140/02:00014438

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení vztahů se zákazníky. Procesy, pracovníci, technologie.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavní témata dokumentu: řízení zdrojů; řízení znalostí; zákazník; procesy; pracovníci; technologie; inovace CRM; SFA; EMA; CSS; business networking; TQM. ? Z h n ? ? § B

  • Název v anglickém jazyce

    Cistomer Relationship Management - processes, people, technology.

  • Popis výsledku anglicky

    Basic themes in document: enterprise resource planning; business intelligence; knowledge management; customer; processes; employees; CRM innovation; SFA; EMA; CSS; business networking; TQM.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-247-0401-3

  • Počet stran knihy

    164

  • Název nakladatele

    Grada Publishing

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy