Řízení vztahů se zákazníky. Procesy, pracovníci, technologie.
Popis výsledku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61384399:31140/02:00014438
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení vztahů se zákazníky. Procesy, pracovníci, technologie.
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: řízení zdrojů; řízení znalostí; zákazník; procesy; pracovníci; technologie; inovace CRM; SFA; EMA; CSS; business networking; TQM. ? Z h n ? ? § B
Název v anglickém jazyce
Cistomer Relationship Management - processes, people, technology.
Popis výsledku anglicky
Basic themes in document: enterprise resource planning; business intelligence; knowledge management; customer; processes; employees; CRM innovation; SFA; EMA; CSS; business networking; TQM.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-247-0401-3
Počet stran knihy
164
Název nakladatele
Grada Publishing
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—
Základní informace
Druh výsledku
B - Odborná kniha
CEP
BC - Teorie a systémy řízení
Rok uplatnění
2002