Inovace vztahů k zákazníkům v utilitním segmentu (energetice)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F08%3A00031439" target="_blank" >RIV/61384399:31140/08:00031439 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace vztahů k zákazníkům v utilitním segmentu (energetice)
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: inovace; utilities; IS; chytrá domácnost; smart metering
Název v anglickém jazyce
Business Inovations Utilities - Customer oriented Innovations
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: inovation; utilities; IS; smart home; smart metering
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA201%2F08%2F0663" target="_blank" >GA201/08/0663: Inovace informačních systémů podporující konkurenceschopnost podniků</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi
ISBN
978-80-8070-964-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
FRI Žilinská univerzita
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
10. 12. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—