Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zavádění multimédií do praxe pomocí multimédií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F09%3A00033265" target="_blank" >RIV/61384399:31140/09:00033265 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zavádění multimédií do praxe pomocí multimédií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavní témata dokumentu: vizuální komunikace; informační technologie; 3D grafika; video - cut; design prezentací; grafická prezentace informací

  • Název v anglickém jazyce

    How to launch multimedia in practice by means of multimedia

  • Popis výsledku anglicky

    Basic themes of document: visual communication; inforamation technology; 3D graphic; video - cut; design presentation; education in information science; graphic presentation information

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Návrh foriem marketingovej komunikácie pre podporu zavádzania nových multimediálnych produktov do praxe

  • ISBN

    978-80-8070-965-5

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    151

  • Název nakladatele

    ŽU FRI

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS kapitoly