Zavádění multimédií do praxe pomocí multimédií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F09%3A00033265" target="_blank" >RIV/61384399:31140/09:00033265 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zavádění multimédií do praxe pomocí multimédií
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: vizuální komunikace; informační technologie; 3D grafika; video - cut; design prezentací; grafická prezentace informací
Název v anglickém jazyce
How to launch multimedia in practice by means of multimedia
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: visual communication; inforamation technology; 3D graphic; video - cut; design presentation; education in information science; graphic presentation information
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Návrh foriem marketingovej komunikácie pre podporu zavádzania nových multimediálnych produktov do praxe
ISBN
978-80-8070-965-5
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Počet stran knihy
151
Název nakladatele
ŽU FRI
Místo vydání
Žilina
Kód UT WoS kapitoly
—