Řízení ICT služeb na bázi katalogu služeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F10%3A00035103" target="_blank" >RIV/61384399:31140/10:00035103 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení ICT služeb na bázi katalogu služeb
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: řízení ICT služeb; kategorie ICT služeb; katalog ICT služeb
Název v anglickém jazyce
ICT Management based on ICT service catalogue
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: ICT service management; types of ICT services; ICT service catalogue
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP403%2F10%2F0092" target="_blank" >GAP403/10/0092: Pokročilé principy a modely řízení podnikové informatiky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Inovativní přístupy služeb - Service Oriented Management
ISBN
978-80-7372-654-6
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
—
Počet stran knihy
107
Název nakladatele
TU v Liberci
Místo vydání
Liberec
Kód UT WoS kapitoly
—