Marketingová komunikace z hlediska interakce ve virtuálním prostředí a vzdělávání marketingových odborníků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F12%3A00040756" target="_blank" >RIV/61384399:31140/12:00040756 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace z hlediska interakce ve virtuálním prostředí a vzdělávání marketingových odborníků
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: marketingová komunikace; virtuální prostředí; interakce; sociální média; vzdělávání; systémové myšlení; znalost
Název v anglickém jazyce
Marketing communications from the viewpoint of interaction in a virtual environment and education marketing professionals
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: marketing communication; virtual environment; interaction; social media; education; systems thinking; knowledge
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků
ISBN
978-80-7248-800-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
302-307
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Opava
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
9. 11. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—